Harga rokok naik RM0.70 sen bermula 04 oktober 2010

Salam semua, wah-wah harga rokok nak naik lagilah sebanyak 70 sen bermula besok iaitu 04 oktober 2010, nak tahu Yan lah orang yang paling seronok bila harga rokok nie di naikkan, mana tidaknya en.hubby Yan nie memang seorang yang merokok, manalah tahukan dia boleh berhenti merokok, kalau di naikkan banyak lagiklah Yan suka, cepat sikit dia berhenti merokok! hahaha…kang perokok-perokok semua marah kang baca entry nie…ehehe.

rokok dunhill

Walaupun dalam kotak rokok sebelum nie ada dipamerkan gambar-gambar yang sangat menakutkan dia masih jugak hisap rokok tu, malah siap tutup lagi gambar tu, dah tahu tu bahaya tapi hisap jugak..adoiiyaaiii, harap-harap cepatlah nak berhenti merokok ye…bahaya tau, macam-macam penyakit datang, ingat orang yang tersayang nie!

Continue reading “Harga rokok naik RM0.70 sen bermula 04 oktober 2010”

Rokok mengandungi sel darah babi

Salam semua, Seperti yang kita tahu merokok boleh membahayakan kesihatan dan baru-baru ini pula kita dikejutkan dengan berita tentang Rokok yang mengandungi Sel Darah Babi, eee…ngeri je bunyinye kan? tak payah lah nak cari rokok jenis jenama apa yang mengandungi sel darah babi tu, asalkan namanya rokok bawa-bawa lah behenti..huhuhu*nasihat je, tak nak dengar sudah* my en.hubby pun Yan tak nampak lagi hisap rokok.

Gambar sumber dari Kosmo.com.my

Susah-susah kalau nak sangat jugak merokok tu hisap jelah rokok daun ke (murah), ataupun rokok elektronik, tapi mahal sikit lah..hehee…boleh baca entry yang Yan penah tulis dulu pasal rokok elektronik nie kat SINI. Tapi lagi bagus kalau berhenti je terus dari merokok, yelah merokok kan membahayakan kesihatan. Sayangi diri anda dan orang disekeliling anda.

Continue reading “Rokok mengandungi sel darah babi”