Wiken bersama en.hubby

Salam semua, baru-baru nie Yan balik ke Klang bersama 2 orang hero. kebetulan Yan takde kelas memandu untuk hari tersebut, so kami ambil kesempatan untuk balik ke Klang, rindu seh dengan en.hubby…ekeke..oppss!! jangan ada yang meluat sudah 🙂

So semalam tibalah masanya untuk kami balik semula ke kampung en.hubby kat Jengka Pahang, apa lagi naik bas ler..dah datang pun naik bas, so balik pun kenalah naik bas kan, ala independent sikit, naik bas pun takdelah lama sangat, 2 jam aje dah sampai sebab naik kat Stesen Bas Pekeliling, Tiket cuma Rm28.00 sangat murah! maklumlah rasanya 7tahun jugak Yan tak naik bas Ekspress nie…hahaha sekali sekala naik best jugak..nnggee~~

Continue reading “Wiken bersama en.hubby”

Edit gambar dan dapat watermark cantik

Salam semua, macam biasa bila dah bosan mesti nak selak gambar-gambar dalam handset cap ayam nie, nak edit bagai…ehehe, tapi edit sikit aje pun bagi lawa sikit gambar tu, so x perlu nak beli kamera mahal-mahal kalau skill mengedit tu ada..ngggee~~ *kenkonon ada skill*

Gambar nie ambik semalam masa ondeway pergi mentakab dengan MIL, FIL tercenta dan semestinya bersama 2 hero kecik iaitu Aiman dan Haziq.

Continue reading “Edit gambar dan dapat watermark cantik”