Bayi 6 Bulan Batuk Dan Selsema

Salam, Bayi 6 Bulan Batuk Dan Selsema, itulah yang terjadi kat Baby Irfan sekarang ni, adakah sebab faktor cuaca? sekarang ni pun dah tak bawa Baby Irfan keluar, duk berkurung je dalam rumah, pintu dan tingkap pun tutup, maklumlah kualiti udara sekarang ni sangatlah tidak sihat.

baby nose cleaner

Sepatutnya kena bawa Baby Irfan ke Klinik untuk Checkup 6 bulan, tapi kami tangguhkan dahulu. biar betul-betul keadaan kualiti udara diluar terjamin baik barulah bawa gi jumpa doktor, lagi pulak Baby Irfan tak batuk kuat, cuma sekali sekala aje, selsema pun biasa-biasa je tapi tulah tak senang duduk dibuatnya sebab ada masa-masanya hingus tu macam mengganggu.

Continue reading “Bayi 6 Bulan Batuk Dan Selsema”

Bayi 3 Bulan Batuk Dan Selsema

Salam, perkara yang paling dirisaukan oleh ibu bapa bila anak-anak tak sihat, lebih-lebih lagi pada anak yang masih kecil, seperti anak saya Bayi 3 Bulan Batuk Dan Selsema, dengar Baby Irfan batuk pun dah rasa macam seksa sangat, siap berbunyi lagi, hingus pun ada juga tetapi sedikit.

baby irfan

Jadinya semalam kami bawa Baby Irfan ke Klinik untuk berjumpa doktor, alhamdulillah doktor cakap Baby Irfan tidak mengalami Batuk yang teruk, dan paru-paru clear, cuma ada sedikit sahaja, normal kata doktor, setiap bayi yang baru dilahirkan biasanya akan mengalami batuk.

Continue reading “Bayi 3 Bulan Batuk Dan Selsema”