Rakaman Video Seks Ahli Pemimpin Politik Pembangkang

Salam semua, wah hangat isu sekarang nie, tengok berita je mesti pasal tajuk yang sama, lebih mengejutkan pasal tajuk berita semalam, Rakaman Video Seks Ahli Pemimpin Politik, taknak komen banyak sebenarnya, kurang arif pasal benda nie, korang boleh baca sendiri di link bawah ini.

Rakaman Video Aksi Seks Pemimpin Politik

Yang lebih mengejutkan lagi, bukan pasal rakaman video seks ahli pemimpin politik tu, tapi pasal semalam tengok berita dengan anak, ntah macam mana, anak tanya, “Ibu, Seks tu apa??” hah!! (budak umur 5 tahun bertanya), cepat-cepat tukar topik okeh, terus alih TV dan ajak Aiman buat Origami, uhuuuuu….kalau kerap berita macam nie di paparkan bahaya jugak nie.

Nota Yanmie : Macam-macam 😛

Aksi Ustazah dan remaja Tanam bayi – Taubat Maksiat

Salam semua, semalam mesti ramai yang terkejut dengan berita laporan Akhbar kosmo kan? pasal adegan seks ustazah dengan seorang warden di asrama, memang sangat memalukan, lagi-lagi yang melakukan perbuatan terkutuk itu adalah seorang ustaza yang bertudung dan bersarung tangan. Pasti sedikit sebanyak mencemarkan imej orang yang bertudung.

haiyaaa….tak malu betul, macam nie ke orang yang nak mendidik anak bangsa?? hem….

Continue reading “Aksi Ustazah dan remaja Tanam bayi – Taubat Maksiat”