Naik motor beli Aiskrim Wall’s Paddle Pop

Salam semua, semalam Yan naik motor dengan en.hubby setelah sekian lama tak naik motor, hampir 3 tahun jugak kot Yan tak naik motor…hehee, nebes pun ada, takut pun ada, macam-macam perasaan ada…hahhaa kelakar kalau nak ingat balik, pakai helmet pun tak betul, en.hubby kata pakai helmet macam nak tercabut..wakaka korang sila gelak! tapi best dapat berdua-duaan atas motor…hahaa tapi kenapa ek segan nak peluk?? pedahal suami sendiri tu, malu pulak orang tengok…hehehe, peluk sikit-sikt je…nnggee~~ sebab takut!

motor

Gambar sumber dari Google Images

Anak-anak tinggal dengan adik, nasib baik diorang nak, siap kata nak belikan aiskrim so takdelah diorang nangis, ehehe senang je nak rasuah diorang nie, bukan apa, kami gi beli barang sikit je kat kedai, dekat aje pun dengan rumah 5km kot…hahaa dekat ke?? lama tak naik motor…

Continue reading “Naik motor beli Aiskrim Wall’s Paddle Pop”