Pengat Ubi Durian

Salam semua, baru nie Mak Mertua Tercenta ada buat Pengat Ubi Durian, pergh!! sedap seh, licin 1 periuk makan dengan anak-anak…ehehe. kalau ada geng2 dari Fuzriown lagi best! riuh rendah jadiknye 🙂

Fuh sedap sangat!! gambar atas tu ler Pengat Ubi Durian masakan dari Mak Mertua Tercenta. resepi takde, sebab tak tanya mak…ehehe, korang telan air liur ajelah yea 🙂 slurrppp!! cedapnyerrr *tiru aiman punya sleng*

You Might Also Like

13 Replies to “Pengat Ubi Durian”

    1. oh yeker, eh kat pahang nie ada…selalu musim durian mak kata orang buat je pengat nie…pulut durian pun yea jugak…

      nanti aku try minta resepi..ekeke, kot2 rajin nak buat kan 🙂

  1. Pingback: Amir Said

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge